$('#artwork_content').html("\u000A\u000A\u000A\u000A\u000A\u003Cul class\u003D\u0022gallery\u002Dul\u0022\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cli\u003E\u003Ca class\u003D\u0022fbox\u0022 href\u003D\u0022/files/images/2017/06/26/thumbs/prokop_strnka_electricbusforskodaelectric_01_jpg_1000x1000_q85.jpg\u0022\u003E\u003Cimg src\u003D\u0022/files/images/2017/06/26/thumbs/prokop_strnka_electricbusforskodaelectric_01_jpg_480x320_q85.jpg\u0022 alt\u003D\u0022elektrobus pro škoda electric 1\u0022 height\u003D\u0022320\u0022 /\u003E\u003C/a\u003E\u003C/li\u003E\u000A\u0009\u000A\u003C/ul\u003E\u000A\u003Cdiv class\u003D\u0022gallery\u002Ddiv\u0022\u003E\u000A\u0009\u003Ch3\u003EProkop Strnka\u003C/h3\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cp\u003E\u000A\u0009\u003Cstrong\u003Eelektrobus pro škoda electric\u003C/strong\u003E\u003Cbr\u003E\u000A\u0009\u003Cstrong\u003Eklauzurní práce 2017\u003C/strong\u003E\u003Cbr\u003E\u000A\u0009\u003Cstrong\u003EVysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze \u003C/strong\u003E\u000A\u0009\u003C/p\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Ch4\u003EAnotace\u003C/h4\u003E\u000A\u0009\u0009\u003Cp\u003EAutobusy jsou nedílnou součástí městské hromadné dopravy, stejně jako metra nebo tramvaje. Je neuvěřitelné, je neuvěřitelné s jakou lehkostí převážejí denně tisíce lidí a bez jediného zaváhání projíždějí úzkými uličkami města.\u003C/p\u003E\u000A\u000A\u0009\u003Cp\u003EElektrobus je nástupcem autobusu, jeho lepší verze. Za předpokladu, že se elektřina vyrábí pomocí solárních, větrných nebo vodních elektráren. Elektrobus bude velmi ekologický a šetrný k životnímu prostředí.\u003C/p\u003E\u000A\u000A\u0009\u003Cp\u003ETakže jak by měl vypadat? Je\u002Dli elektrické vozidlo šetrné k životnímu prostředí, nemělo by také vypadat přátelsky? Myslím, že ano.\u003C/p\u003E\u000A\u000A\u0009\u003Cp\u003EPři navrhování mého konceptu jsem kladl důraz na estetiku, ale také na ucelený a zároveň maximálně praktický celek. Elektrobus jasně ukazuje, jakým směrem jede a kam. Cestující vědí, kde se mají postavit a jak mají nastoupit.\u003Cbr /\u003EJen pár drobných detailů a jemné křivky odhalují skutečnost, že to není autobus se spalovacím motorem, ale elektrobus poháněný elektrickou energií. Mým záměrem bylo probudit v cestujících zájem o cestování městskou hromadnou dopravou namísto toho aby používali automobily. A to by mělo největší přínos pro životní prostředí.\u003C/p\u003E\u000A\u000A\u0009\u003Cp\u003EMůj koncept je postaven na reálném základu, který mi poskytla škoda electric. Délka elektrobusu je 12 metrů. Dojezd po nabití baterií je 30 km. Což stačí k tomu aby elektrobus projel celou trasu a mohl se na konečné zastávce znovu nabít. \u003C/p\u003E\u000A\u000A\u0009\u003Cp\u003ECelý koncept je navržen s časovým předstihem 5. let, tudíž do roku 2022.\u003C/p\u003E\u000A\u0009\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cul class\u003D\u0022awards\u0022\u003E\u000A\u0009\u0009\u000A\u0009\u0009\u003Cli\u003E+Cena ředitele Ústavu konstruování Fakulty strojního inženýrství VUT Brno \u003C/li\u003E\u000A\u0009\u0009\u000A\u0009\u003C/ul\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u000A\u0009\u003Ciframe class\u003D\u0022fb\u002Dlike\u0022 src\u003D\u0022//www.facebook.com/plugins/like.php?href\u003Dhttp://www.studentskydesign.cz/cs/2017/artwork/1216\u0026amp\u003Bsend\u003Dfalse\u0026amp\u003Blayout\u003Dstandard\u0026amp\u003Bwidth\u003D450\u0026amp\u003Bshow_faces\u003Dfalse\u0026amp\u003Baction\u003Dlike\u0026amp\u003Bcolorscheme\u003Dlight\u0022 scrolling\u003D\u0022no\u0022 frameborder\u003D\u00220\u0022 style\u003D\u0022border:none\u003B overflow:hidden\u003B width:450px\u0022 allowTransparency\u003D\u0022true\u0022\u003E\u003C/iframe\u003E\u000A\u003C/div\u003E"); $('#content-left .filter li').removeClass('active'); $('#content-left').find('.content').fadeOut(250).filter(function() { return $(this).data('category') == 'galerie' }).fadeIn(250).find('p').cstypo(); if ($slider !== undefined) { $slider.destroyShow(); } var $slider; // $('.gallery-ul:visible').find('li').first().find('img').imagesLoaded(function(){ $('#artwork_content .gallery-ul').not('.active').addClass('active'); $slider = $('#artwork_content .gallery-ul.active').height($('#artwork_content .gallery-ul.active').find('li').first().find('img').attr('height')).bxSlider({ infiniteLoop: false, prevText: '', nextText: '', hideControlOnEnd: true, onNextSlide: function(currentSlideNumber, totalSlideQty, currentSlideHtmlObject){ $('#artwork_content .gallery-ul.active').animate({height:currentSlideHtmlObject.height()}, 250); } , onPrevSlide: function(currentSlideNumber, totalSlideQty, currentSlideHtmlObject){ $('#artwork_content .gallery-ul.active').animate({height:currentSlideHtmlObject.height()}, 250); } }); // }); // content left - fancybox $('#artwork_content .gallery-ul li a.fbox').click(function(e){ e.preventDefault(); var thumb = $(this).attr('href'); $.fancybox({ href: thumb, overlayOpacity: 0.8, overlayColor: '#fff', showCloseButton: false, hideOnContentClick: true, padding: 0 }); return false; }); $(document).keydown(function(e) { if (e.keyCode == 37) { // left $slider.goToPreviousSlide(); } if (e.keyCode == 39) { // right $slider.goToNextSlide(); } });