$('#artwork_content').html("\u000A\u000A\u000A\u000A\u000A\u003Cul class\u003D\u0022gallery\u002Dul\u0022\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cli\u003E\u003Ca class\u003D\u0022fbox\u0022 href\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Parohaci_jpg_1000x1000_q85.jpg\u0022\u003E\u003Cimg src\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Parohaci_jpg_480x320_q85.jpg\u0022 alt\u003D\u0022Antitrofej 1\u0022 height\u003D\u0022320\u0022 /\u003E\u003C/a\u003E\u003C/li\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cli\u003E\u003Ca class\u003D\u0022fbox\u0022 href\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Parohaczacatecnik_jpg_1000x1000_q85.jpg\u0022\u003E\u003Cimg src\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Parohaczacatecnik_jpg_480x320_q85.jpg\u0022 alt\u003D\u0022Antitrofej 2\u0022 height\u003D\u0022320\u0022 /\u003E\u003C/a\u003E\u003C/li\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cli\u003E\u003Ca class\u003D\u0022fbox\u0022 href\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Kapitalniparohac_detail_jpg_1000x1000_q85.jpg\u0022\u003E\u003Cimg src\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Kapitalniparohac_detail_jpg_480x320_q85.jpg\u0022 alt\u003D\u0022Antitrofej 3\u0022 height\u003D\u0022320\u0022 /\u003E\u003C/a\u003E\u003C/li\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cli\u003E\u003Ca class\u003D\u0022fbox\u0022 href\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Kapitalniparohac_pouziti_jpg_1000x1000_q85.jpg\u0022\u003E\u003Cimg src\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Kapitalniparohac_pouziti_jpg_480x320_q85.jpg\u0022 alt\u003D\u0022Antitrofej 4\u0022 height\u003D\u0022320\u0022 /\u003E\u003C/a\u003E\u003C/li\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cli\u003E\u003Ca class\u003D\u0022fbox\u0022 href\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Frekventovanyparohac_varianta_zrdcatko_jpg_1000x1000_q85.jpg\u0022\u003E\u003Cimg src\u003D\u0022/files/images/2012/06/24/thumbs/Veronika_Gocova_Antitrofej_Frekventovanyparohac_varianta_zrdcatko_jpg_480x320_q85.jpg\u0022 alt\u003D\u0022Antitrofej 5\u0022 height\u003D\u0022320\u0022 /\u003E\u003C/a\u003E\u003C/li\u003E\u000A\u0009\u000A\u003C/ul\u003E\u000A\u003Cdiv class\u003D\u0022gallery\u002Ddiv\u0022\u003E\u000A\u0009\u003Ch3\u003EVeronika Gocová\u003C/h3\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cp\u003E\u000A\u0009\u003Cstrong\u003EAntitrofej\u003C/strong\u003E\u003Cbr\u003E\u000A\u0009\u003Cstrong\u003EParoháč\u003C/strong\u003E\u003Cbr\u003E\u000A\u0009\u003Cstrong\u003EZápadočeská univerzita v Plzni\u003C/strong\u003E\u000A\u0009\u003C/p\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Ch4\u003EAnotace\u003C/h4\u003E\u000A\u0009\u0009\u003Cp\u003EAnotace:\u003Cbr /\u003EPráce inspirovaná mnohovýznamovostí slovního spojení „nasadit parohy“, představuje pět a pět broží tvarově čerpajících z tématu loveckých trofejí a vojenských řádů, neguje moment srovnávání a jako humorně ironické antiocenění si bere na mušku jednu z nejčastějších lidských neřestí – nevěru.\u003C/p\u003E\u000A\u000A\u0009\u003Cp\u003EPopis: \u003Cbr /\u003EKlauzurní práci Antitrofej inspiroval motiv loveckých trofejí. Svou pozornost jsem soustředila na téma paroží. Práci jsem začala stavět na mnohovýznamovosti slovního spojení „nasadit parohy“. To lze vnímat buď mysliveckou optikou, jako výraz pro růst paroží, nebo jako lidové označení pro nevěru. Tuto myšlenku jsem chtěla do tématu trofej zakomponovat a dát tak trofeji aroma určitého anti\u002Docenění. Jeho nositel se bude honosit potupným titulem paroháč a vznikne tak kontrast k uznávaným loveckým trofejím hrdě visícím na stěnách loveckých zámečků. Moment srovnávání (trofejím a oceněním tolik vlastní) jsem chtěla negovat a převést ho do ironicky humorné podoby stupnicí „úspěšnosti“ zastoupenou pěti brožemi, tvarově v sobě kombinující lovecké trofeje a vojenské vyznamenání.\u003C/p\u003E\u000A\u000A\u0009\u003Cp\u003EKaždý stupeň nese svůj název a vlastní určitý význam. První paroháč se jmenuje Žárlivec a jde o stav, kdy muž není podveden, ale již se tak cítí, neboť zbytečně nebo bezdůvodně žárlí. Druhý paroháč se jmenuje Paroháč začátečník. Představuje metu, kdy cizí muž jeví o ženu zjevný zájem, ale partnerka je zatím ještě v pasivní roli. Třetí brož nese název Pokročilý paroháč. V tomto momentě se žena nechává strhnout dobýváním cizího muže a již spolu za zády paroháče otevřeně flirtují. Frekventovaný paroháč \u0026#8211\u003B zde dochází k cíleným pravidelným schůzkám a na obzoru se rýsuje poslední stupeň stupnice. Poslední brož se jmenuje Kapitální paroháč. Název mluví sám za sebe a k významu myslím, není třeba dalšího komentáře. Stupnice byla inspirována psychologickou analýzou obecného procesu ženské nevěry\u0026#8230\u003B\u003C/p\u003E\u000A\u000A\u0009\u003Cp\u003EDruhá část klauzurní práce je variace na předchozí téma, kdy jsem do alpaky vyřízla siluety paroháčů a pod ně umístila zrcadlo. Vzniklo tak pět broží. Myšlenka této práce spočívá v momentu, kdy muž v zrcadle uvidí svůj obličej a díky vyřezanému obrysu se zde vidí jako potencionální paroháč.\u003C/p\u003E\u000A\u0009\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u003Cul class\u003D\u0022awards\u0022\u003E\u000A\u0009\u0009\u000A\u0009\u0009\u003Cli\u003E+Soutěžní práce\u003C/li\u003E\u000A\u0009\u0009\u000A\u0009\u003C/ul\u003E\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u0009\u000A\u000A\u0009\u003Ciframe class\u003D\u0022fb\u002Dlike\u0022 src\u003D\u0022//www.facebook.com/plugins/like.php?href\u003Dhttp://www.studentskydesign.cz/cs/2012/artwork/269\u0026amp\u003Bsend\u003Dfalse\u0026amp\u003Blayout\u003Dstandard\u0026amp\u003Bwidth\u003D450\u0026amp\u003Bshow_faces\u003Dfalse\u0026amp\u003Baction\u003Dlike\u0026amp\u003Bcolorscheme\u003Dlight\u0022 scrolling\u003D\u0022no\u0022 frameborder\u003D\u00220\u0022 style\u003D\u0022border:none\u003B overflow:hidden\u003B width:450px\u0022 allowTransparency\u003D\u0022true\u0022\u003E\u003C/iframe\u003E\u000A\u003C/div\u003E"); $('#content-left .filter li').removeClass('active'); $('#content-left').find('.content').fadeOut(250).filter(function() { return $(this).data('category') == 'galerie' }).fadeIn(250).find('p').cstypo(); if ($slider !== undefined) { $slider.destroyShow(); } var $slider; // $('.gallery-ul:visible').find('li').first().find('img').imagesLoaded(function(){ $('#artwork_content .gallery-ul').not('.active').addClass('active'); $slider = $('#artwork_content .gallery-ul.active').height($('#artwork_content .gallery-ul.active').find('li').first().find('img').attr('height')).bxSlider({ infiniteLoop: false, prevText: '', nextText: '', hideControlOnEnd: true, onNextSlide: function(currentSlideNumber, totalSlideQty, currentSlideHtmlObject){ $('#artwork_content .gallery-ul.active').animate({height:currentSlideHtmlObject.height()}, 250); } , onPrevSlide: function(currentSlideNumber, totalSlideQty, currentSlideHtmlObject){ $('#artwork_content .gallery-ul.active').animate({height:currentSlideHtmlObject.height()}, 250); } }); // }); // content left - fancybox $('#artwork_content .gallery-ul li a.fbox').click(function(e){ e.preventDefault(); var thumb = $(this).attr('href'); $.fancybox({ href: thumb, overlayOpacity: 0.8, overlayColor: '#fff', showCloseButton: false, hideOnContentClick: true, padding: 0 }); return false; }); $(document).keydown(function(e) { if (e.keyCode == 37) { // left $slider.goToPreviousSlide(); } if (e.keyCode == 39) { // right $slider.goToNextSlide(); } });